هتل های جزیره کیش

معرفی تمامی هتل های جزیرهی زیبای کیش ، هتل های 5 ستاره و لوکس جزیره کیش ، هتل های ارزان قیمت جزیره کیش

هتل های جزیره کیش

معرفی تمامی هتل های جزیرهی زیبای کیش ، هتل های 5 ستاره و لوکس جزیره کیش ، هتل های ارزان قیمت جزیره کیش

  • ۰
  • ۰

جزیره کیش در ایران یکی از مقاصد مهم گردشگری می باشد که در چند سال اخیر رشد بسیار عالی و روز افزونی نیز داشته است. جزیره کیش با داشتن بستری مناسب در مورد تفریحات آبی، زمینی، هوایی تنوع بسیار زیادی دارد و خصوصا برای جوانان بسیار هیجان انگیز است. هرساله با الهام گرفتن از کشور های اروپایی تلاش شده تا بروز ترین تفریحات در سطح جهان را در جزیره فراهم کنند تا قدمی بزرگ در زمینه گردشگری و تفریحی برداشته شود. در این مقاله به معرفی تفریحات کیش می پردازیم.

شاتل سواری

شاتل یک تیوپ بادی است که از تفریحات ابتدایی در جزیره می باشد اما در عین ساده بودن تفریح بسیار هیجان انگیز است و از آنجایی که امکان اسفاده برای خانم ها و آقایان به صورت همزمان وجود دارد بسیار پر طرفدار می باشد. شاتل ها از تیوپ های بادی نسبتا بزرگی تشکیل شده اند که ظرفیت و رنگ و اندازه بسیار متفاوتی دارند. به وسیله یک طناب به یک قایق موتوری متصل می شوند و حرکت قایق باعث به حرکت در آوردن تیوپ می شود.

بنانا سواری در کیش

کاربرد کلی بنانا و شاتل مشابه یکدیگر می باشد و تفاوت در جزئیات می باشد در بنانا سواری تیوپ به شکل یک موز بزرگ زرد رنگ می باشد و افراد  پشت سر یکدیگیر به صورت خطی می نشینند. همچنین محدودیتی در سن نیز ندارد و انتخاب مناسبی برای خانواده ها می باشد. بنانا نیز دقیقا مانند شاتل به قایق موتوری متصل می شود و در هنگام دور زدن و یا گشت زدن قایق ممکن است به داخل آب سقوط کنید البته اصلا جای نگرانی نیست زیرا جلیقه نجات بر تن دارید و حتی اگر شنا بلد نباشید برایتان هیچ مشکلی بوجود نمی آید.

فلای بورد در کیش

فلای بورد در واقع پرواز کردن بر روی آب ها و به وسیله فشار آب است. در واقع فلای بورد از تخته هایی تشکیل شده که بر روی آن ها وسیله ای مانند کفش دارد. باید کفش ها را به پا کنید و سعی کنید تعادل خود را بر روی تخته نگه دارید. تخته به یک پمپ فشار قوی از آب متصل است و به وسیله فشار پمپ این تخته بر روی آب معلق می ماند و تجربه جدید از تفریحات همراه با هیجان بسیار بالا وجود دارد.

پاراسل در کیش

چتر های پاراسل بر فراز آب ها به حرکت در می آیند به همین دلیل از آنها به عنوان تفریحات آبی یاد می شود. در حقیقت چتر های پاراسل به وسیله یک قایق موتوری کشیده می شود و با جمع شدن هوا در زیر آن به پرواز در میاید. این چتر ها به کمر افراد متصل می شود و جایگاهی نیز برای نشستن دارد. از پاراسل می توانید به صورت یک تا چند نفره استفاده کرد که این بستگی به جمع وزنی شما و دوستانتان دارد.

کریزی بوت

کریزی بوت عموما با قایق های معمولی تفاوت بسیاری دارند کاربرد آنها صرفا جنبه تفریحی و هیجانی دارد. دیواره های بلندی دارد و ظرفیتی حدود 10 تا 15 نفر دارد. هدایت آنها با کمک یک فرد حرفه ای آموزش دیده انجام می شود و حرکات بسیار سریع و مانور های هیجانی بسیار دیدنی را می توان با این قایق ها انجام داد.

جت اسکی

جت اسکی دقیقا مانند یک موتور دریایی می باشد دارای ترمز و گاز است و فرمانی برای هدایت در آب دارد که با سرعت می توان بر روی آب ها حرکت کرد. جت اسکی ها عموما به صورت تک نفره استفاده می شوند. ناگفته نماند برای نوجوانانی که توانایی کنترل جت را به صورت تک نفره ندارند استفاده از جت با والدین امکان پذیر است.

پارک برفی کیش

یکی از مکان های ساخته شده در جزیره با مهندسی و طراحی بسیار ویژه که متفاوت از سایر تفریحات می باشد. جزیره کیش عموما دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب می باشد و به ندرت در این جزیره برف دیده می شود. ساخت پارک برفی بادمای منفی 6 درجه و امکان برف بازی در تمام طول سال کمک می کند تا بازی کردن در شرایط برفی را در جزیره تجربه کنید. ناگفته نماند ورود خانم های باردار و نوزادان به پارک برفی ممنوع می باشد.

قایق ها در جزیره کیش

از معمول ترین تفریحات جزیره کیش استفاده از قایق ها می باشد. قایق ها انواع بسیار مختلفی دارند قایق های بادبانی، قایق های موتوری، قایق های تفریحی و ... که هر نوع سن و سلیقه ای را پوشش می دهد. اگر علاقه به سواری با قایق در دل آبها دارید انتخاب های زیادی خواهید داشت. ناگفته نماند که قایق های ماهیگیری و باری در جزیره کیش از دیگر قایق ها جدا هستند و کاربرد ویژه ای دارند.  

کشتی های کف شیشه ای

کشتی های آکواریومی و یا به اصطلاح کف شیشه ای و دور شیشه ای از تفریحات بسیار پر بازدید در جزیره کیش هستند. ساختار کلی کشتی ها به این صورت است که کف و اطراف کشتی به صورت شیشه ای ساخته شده و امکان بازدید از جانوران زیر آب و مرجان های دریایی وجود دارد. اکثر افرادی که به جزیره کیش سفر کرده اند حداقل برای یکبار از این کشتی ها دیدن کرده اند. این کشتی ها با عموما همراه با اجرای برنامه های شاد به مدت حدود یک ساعت در دل آب ها گشت می زنند.

کایت بوردینگ در جزیره کیش

کایت بوردینگ را در واقع می توان به نمونه ساده تری از اسکی روی آب تشبیه کرد. اسکی روی آب نیاز به مهارت ویژه ای برای کنترل و حرکت بر روی آب دارد. اما کایت بوردینگ با متصل شدن یک کایت به بورد اسکی روی آب در واقع حرکت بورد را راحت تر می کند و حفظ تعادل نیز راحت تر خواهد بود. استفاده از کایت بوردینگ دارای محدودیت سنی می باشد.

غواصی

در گذشته غواصی فقط با کسب مهارت و داشتن تجهیزات ویژه امکان پذیر بود. اما در حال حاضر تمام افراد حتی بدون آموزش و تجهیزات با مراجعه به کلوپ های تفریحی در جزیره کیش امکان غواصی کردن را دارند. اصلا جای نگرانی نیست قبل از ورود به آب به شما آموزش های لازم داده خواهد شد همچنین تمام تجهیزات مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کلوپ های تفریحی با آماده سازی بستری مناسب امکان بازدید از موجودات آبزی را فراهم کرده اند.

اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیر دریایی در واقع مناسب برای افرادی می باشد که به هر دلیلی امکان پوشیدن لباس غواصی را ندارند و یا دچار مشکل شده و اذیت می شوند. اسکوتر وسیله ای بسیار راحت برای سفر در دل آبها است.

اسکی روی آب

به دو روش اسکی روی آب در جزیره کیش برگزار می شود یک روش کشیده شدن با قایق موتوری و روش دیگر کشیده شدن با کیبل اسکی می باشد. در کیبل اسکی فرد طناب بزرگی را در دست دارد  که به یک برج متصل است و به وسیله آن حرکت می کند ولی در اسکی با قایق های موتوری فرد به قایق متصل است و به طور کلی تفاوت چندانی ندارد. اسکی روی آب به وسیله یک بورد انجام می شود که پاها بر روی آن فیکس می شود و هدایت آن نیاز به مهارت دارد.

جنگ های شبانه در کیش

جنگ های شبانه اصولا در ساعات پایانی روز و بعد از تعطیل شدن تمام پاساژ ها و مراکز خرید و تفریحی برگزار می شود و هدف آن است که افراد از لحظه لحظه سفرشان نهایت استفاده و لذت را ببرند و ساعاتی بسیار شادی را در کنار خانواده تجربه نمایند. جنگ های بسیار زیادی در کیش برگزار می شود که اکثر آنها با کمدین های معروف و شناخته شده در سطح کشور مدیریت می شوند.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریجی از جنس چوب و در متراژی حدود 470 متر بنا شده است و این موضوع جلوه بسیار زیبایی به اسکله داده است. با مراجعه به اسکله تفریحی در واقع به تمام تفریحات جزیره کیش دسترسی خواهید داشت. همچنین در روز با صحنه ای از پرندگان مهاجر با تم چوبی برخورد خواهید کرد که بسیار دیدنی و جذاب است حتی قدم زدن بر روی اسکله لذت بسیار زیادی دارد.

اجرای کنسرت در جزیره کیش

در جزیره کیش در اکثر رستوران ها و اماکن دیدنی، کنسرت های بسیار زیادی برگزار می شود اما مجموعه هایی نیز مانند مجموعه آوا در جزیره کیش وجود دارند که به صورت تخصصی پذیرای هنرمندان عزیز کشور همچنین مسافرین جزیره کیش می باشند.

اجاره ماشین در کیش

از آنجایی که جزیره کیش منطقه آزاد می باشد ماشین های لوکس، با کلاس بسیار بالا زیادی مانند انواع پورشه، لیموزین، مازراتی، bmw، کامارو، موستانگ، اسپورتیج و ... در جزیره وجود دارد که با پرداخت اجاره و مبلغی به عنوان وثیقه امکان استفاده از این ماشین ها به مدت 24 ساعت برای افراد امکان پذیر می شود و گزینه بسیار مناسبی برای گشت زدن و تفریح کردن به همراه دوستان در جزیره کیش می باشد.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی